Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем след смяна на въздушен филтър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем след смяна на въздушен филтър

    Сменял съм 2 пъти въздушен филтър за 2 години и след всяка смяна оборотите почват да клатят, но спираха след 20 км пробег. Днес пак го смених и пак се разклатиха но не спират за сега след 50 км пробег. Някви идеи?
    http://www.youtube.com/watch?v=3mv14T6i9UI

  • #2
    Не очаквай точно в този форум да ти дадат нормален отговор .никой нищо не разбира но за сметка на това спама е голям !

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от fulcrum Покажи съобщение
      Сменял съм 2 пъти въздушен филтър за 2 години и след всяка смяна оборотите почват да клатят, но спираха след 20 км пробег. Днес пак го смених и пак се разклатиха но не спират за сега след 50 км пробег. Някви идеи?
      Дебитомера как е ?
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #4
        Дебитомера е изправен , тръбния път е идеален без пропуски, скобите са притегнати.
        http://www.youtube.com/watch?v=3mv14T6i9UI

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от fulcrum Покажи съобщение
          Сменял съм 2 пъти въздушен филтър за 2 години и след всяка смяна оборотите почват да клатят, но спираха след 20 км пробег. Днес пак го смених и пак се разклатиха но не спират за сега след 50 км пробег. Някви идеи?
          Ще спрат. Мойте спряха след около 100 км. Явно компа се самонагажда различно - когато му скимне.
          Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

          Comment


          • #6
            Не очаквай точно в този форум да ти дадат нормален отговор .никой нищо не разбира но за сметка на това спама е голям !
            СПАМ:

            Като не те кефи недеи да влизаш !Що си губиш времето тук ?
            Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
            159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
            NEW 159 2.0 JTDm Black TI

            Comment


            • #7
              Направи така; една проверка, все едно го сменяш този филтър,но след като се оправи,ако се оправи.Просто го извади погледни и пак събери.Сещаш се нали,ако пак ти направи този нечуван проблем значи става нещо след всяка смяна.Ако ли не значи е от чисто новия филтър.
              Като букса само тази на дебитомера ли откачаш и как точно ги клати оборотите на празен ход постоянно,а като зададеш едно темпо например 2000 оборота пак ли ги мени.
              Бензин,ГИ или дизел.
              Last edited by napoli; d.m.y г., 21:39.
              Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

              Comment


              • #8
                Ми ти не казваш какъв е двигателя... Ако има стъпков мотор може да го зачистиш а и дебитомера (явно има щом си написал, че е изправен) също не е зле да му удариш едно спрейче, пък и пак да го провериш дали е в час... Дросела също се зачиства отвреме навреме и на последно място ако нищо от описаното не помага, ходи да ти ресетнат екуто - може просто да се е "нагодило" спрямо задръстения стар филтър и сега да се "шашка"...

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от napoli Покажи съобщение
                  Направи така; една проверка, все едно го сменяш този филтър,но след като се оправи,ако се оправи.Просто го извади погледни и пак събери.Сещаш се нали,ако пак ти направи този нечуван проблем значи става нещо след всяка смяна.Ако ли не значи е от чисто новия филтър.
                  Като букса само тази на дебитомера ли откачаш и как точно ги клати оборотите на празен ход постоянно,а като зададеш едно темпо например 2000 оборота пак ли ги мени.
                  Бензин,ГИ или дизел.
                  Буксата на дебитомера въобще не се откача при смяната на филтъра, а оборотите клатят в диапазона 500-900 само по инерция. Най-вероятно е от новия филтър докато ЕКУ то се нагоди спрямо него. Колата е 1.8 ТС на бензин.

                  Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                  Ми ти не казваш какъв е двигателя... Ако има стъпков мотор може да го зачистиш а и дебитомера (явно има щом си написал, че е изправен) също не е зле да му удариш едно спрейче, пък и пак да го провериш дали е в час... Дросела също се зачиства отвреме навреме и на последно място ако нищо от описаното не помага, ходи да ти ресетнат екуто - може просто да се е "нагодило" спрямо задръстения стар филтър и сега да се "шашка"...
                  От всичко което предлагаш тва с ресетването на ЕКУ то ми се вижда най-реално понеже другото е проверено и чисто. Явно се е нагодило спрямо стария филтър.
                  Мерси за съветите.
                  п.с. Като, че ли клатенето взе да затихва.......
                  http://www.youtube.com/watch?v=3mv14T6i9UI

                  Comment


                  • #10
                    За мен е странно,че по инерция се менят оборотите,а на място не.
                    Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от napoli Покажи съобщение
                      За мен е странно,че по инерция се менят оборотите,а на място не.
                      Когато се движи колата, теоретично трябва да "загребва" повече въздух и "шашка" още повече екуто
                      1.8 с мотроник 1.5.5 ли е..? Ако да, отивай на един профилактичен ресет (ама не с махане на батерията а с диагностичен софт)

                      Comment


                      • #12
                        Когато се движи колата, теоретично трябва да "загребва" повече въздух и "шашка" още повече екуто


                        Тук не те разбирам.
                        Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                          Когато се движи колата, теоретично трябва да "загребва" повече въздух и "шашка" още повече екуто
                          1.8 с мотроник 1.5.5 ли е..? Ако да, отивай на един профилактичен ресет (ама не с махане на батерията а с диагностичен софт)
                          С мотроник 1.5.5 е да. Както казах по горе проблема затихва, ако не затихне на цяло ще го направя с диагностичен софт. Имам под ръка. Мерсаж отново.
                          http://www.youtube.com/watch?v=3mv14T6i9UI

                          Comment

                          Working...
                          X